Správa obsahu stránek

CMS - Content Management System

Na stránkách některých webmasterů a společností, které se zabývají tvorbou stránek, se můžete dočíst o tom, že internet plně nahradil telefonní seznam a stává se nejdůležitější databází. Na takovýchto stránkách Vám bylo vyhrožováno, že bez kvalitních internetových stránek přijdete o převážnou část Vaší klientely a nebo že zkrachujete?
Nebudeme Vám vnucovat opak. Je nám však jasné, že i dnes existuje spoustu lidí, pro které je internet nebo počítač španělskou vesnicí a že se mu spíše vyhýbají. O nějakém programování nemůže v takových případech být řeč. Je to paradox, ale v takových případech je řešením právě CMS.

"CMS - Cesta Mezi Stromy"

Nemá cenu mást Vás práznými hesly, ale pokud jste se snažili upravit Vaše stránky bez CMS systemu, stálo Vás toto snažení spoustu času, nervů a peněz. Ony zdlouhavé telefonáty s autory Vašich stránek, následné upravování, opravy, vracení návrhů... a výsledek se sice dostavil, ale za jakou cenu.
CMS Vám ušetří podobné starosti. Jedná se o program, který umožnuje tvořit a upravovat Vaše stránky i bez znalosti programování. CMS je program s jednoduchým a empatickým ovládáním, který umožní Vám nebo Vašim zaměstnancům, upravovat si Vaše stránky bez znalostí programátorů!

SEO - Search Engine Optimalisation

Jistě rádi používáte internet jako zdroj informací. Představme si, že potřebujete zjistit, jaká je na webu konkurence ve vašem oboru nebo jaké kulturní akce se konají ve vašem okolí. Pravděpodobně začnete tak, že si otevřete stránky nějakého vyhledávače, jako je www.google.com, www.seznam.cz, www.centrum.cz anebo www.yahoo.com a www.msn.com – stejně jako to dělá 99% ostatních uživatelů internetu. Do příslušného okýnka zadáte hledanou frázi, a potom už jen listujete v nabídce nalezených stránek. Možná se zamyslíte nad tím, proč právě tahle stránka je na prvním místě, zatímco jiná, neméně kvalitní, je až v druhé desítce…
Co pro nás může SEO dokázat, už víme. Na jakém principu tato optimalizace funguje? Každý vyhledávač neustále vyhledává na internetu nové stránky a ty si ukládá na disk. Když potom potenciální zákazník zadá klíčové slovo k vyhledání, dojde k podobnému procesu, jako když vy necháváte v počítači vyhledat nějaký ztracený dokument. To, kolikrát bude toto klíčové slovo nalezeno na vaší stránce, je stejně důležité jako to, kolikrát se při soutěži ve střelbě trefíte do cíle – ovlivní to výsledné pořadí. A cena za první místo může být u tohoto zápolení opravdu vysoká…